bilmediklerimiz enflasyon emeklilik ötv döviz deva akp chp mhp covid korona virüs gazete manşetleri haber
DOLAR
9,3145
EURO
10,8365
ALTIN
529,57
BIST
1.430
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Çok Bulutlu
17°C
İstanbul
17°C
Çok Bulutlu
Çarşamba Parçalı Bulutlu
18°C
Perşembe Az Bulutlu
17°C
Cuma Az Bulutlu
19°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
19°C

HDP, A Haber’i RTÜK’e şikayet etti

Halkların Demokrat Partisi (HDP) iktidara destek veren yayınlarıyla tanınan A Haber’de yayınlanan “Memleket Meselesi” isimli program nedeniyle …

HDP, A Haber’i RTÜK’e şikayet etti
12/03/2021 16:05
0
A+
A-

Halkların Demokrat Partisi (HDP) iktidara destek veren yayınlarıyla tanınan A Haber’de yayınlanan “Memleket Meselesi” isimli program nedeniyle Radyo ve Televizyon Üst Kurulu’na (RTÜK) şikayette bulundu.

AKP’li Mehmet Metiner’in de konuk olduğu programda “HDP il binasında PKK sığınağı” olduğu iddiası gündeme getirilmişti.

HDP’den yapılan açıklamada konuya ilişkin şunlar dendi:

“A Haber logosuyla yayın yapan kuruluşun 8 Mart 2021’de yayınlanan Memleket Meselesi isimli programında partimiz hakkında gizli tanık ifadesine dayanarak asılsız isnatlarda bulunuldu.

“HDP il binasında PKK sığınağı” başlığı ile sunulan programın konukları Mehmet Metiner ve Onur Erim ile sunucusu Haktan Uysal bilgisiz ve belgesiz iddialar ortaya attı; suçlama ve hakaret içerikli, hedef gösterici sözler sarf etti. Program boyunca HDP’ye hiçbir şekilde söz hakkı verilmedi.

Grup Başkanvekillerimiz Meral Danış Beştaş ve Saruhan Oluç, söz konusu TV kanalının hem RTÜK mevzuatı hem de yasa ve Anayasa açısından açıkça suç işlediğini ifade ederek gerekli yaptırımların uygulanması için RTÜK’e şikayet başvurusunda bulundu.

152153957 screenshot4

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.